Pages

Sembang Kosong

~Loving Couple~





Bosan asyik duk reply email jer…baik wa wat cerpen sikit utk hilangkan kebosanan..hehehehe,cite ini tiada kaitan ngan kucing @ monyet sapa2 ek…

Nyet: nape awk pandang saya mcm tu???
Kuci: Saya suke mata awak..cantek.. J
Nyet: Saya pun suke mata awak..caler coklet ..ngee
Kuci: Elleh..tiru kita..week..:p
Nyet: ermm…..
Kuci: merajuk laa tuu..huhuhuhu
Nyet: x lah…awak…
Kuci: yea saya..nape??
Nyet: kita……
Kuci: Kita apa?? (Dup!Dup!..Dup!Dup!..berdebar2)
Nyet:Kita…..kita kawen nak x??
Kuci:?????
Nyet: nape?awak x percaya CINTA saya???
Kuci:ermm…bkn x percaya…tpi..
Nyet:Tapi apa???awak ada yg lain???
Kuci:ishh,..awak nie…kesitu lak..huhuhu
Nyet: apa kurangnya saya???
Kuci:awak x de ape yg kurang pun..Cuma..,awak tau ke nama penuh saya?nama bapak saya?cmna nk akad nikah nanti?sapa nk nikahkan kita?kenduri nanti sape kita nk jemput?pas kawen,x kan ari2 saya kena mkn pisang?cari kutu awak!..saya x pandai begayut!..x kan nk tido atas pokok kot??bla..bla..bla….
Nyet: ????

*MORAL: INILAH CINTA MONYET..HEHEHEHE



1 comment: